תגיות

, , , ,

בפוסט הקודם קודם, כתבתי על כמה צריך להתמחות בנושא מסוים של קידום אתרים ולא לנסות להתפרס על כל התחומים בנושא. אני אסביר זאת בדוגמה של כתיבת תוכן.

כאשר מדברים על כתיבת תוכן טובה מדברים על

  • תוכן שמתאים למנועי חיפוש
  • תוכן שמתאים לגולשים

כלומר

  • תוכן מעניין מועיל וקריא
  • תוכן שמנועי החיפוש מעריכים אותו – מילות מפתח, שפה עשירה

ואז אתם יכולים למשל להבין

יש הרבה מה ללמוד, ובמיוחד במיוחד במיוחד להתנסות לעבוד עם סטטיסטיקות. שתדעו להתמחות בכתיבת תוכן (למשל) יתכן שתגלו שאם לא צריכים להתמחות יותר וזה מספיק לקידום האתר האידאלי שלכם.